Întrebări frecvente QZ Moldova

INFORMAȚIE GENERALĂ

CE ESTE QZMOLDOVA?

QZ Moldova este un joc online de cultură generală, care o poți descărca gratuit din Apple Store sau Google Play. 

CUM MĂ ÎNREGISTREZ ÎN APLICAȚIE?
După descărcarea aplicației, este necesar să introduci numărul tău de telefon (fără 0) și o parolă. La pasul următor, alege-ti un username unic, indică sexul și data nașterii, după care confirmă identitatea în baza codului primit prin SMS. După confirmare, vei fi redirecționat direct în contul tău.

CUM MĂ LOGHEZ ÎN CONTUL EXISTENT?
Uneori, e posibil să fie nevoie de logare în contul QZ deja existent. În asemenea caz, introdu numărul tău și parola cu care ești înregistrat în cont. Asigură-te că nu lași niciun spațiu liber după fiecare câmp completat.

POT SĂ MĂ ÎNREGISTREZ ȘI SĂ JOC DIN STRĂINĂTATE?

Înregistrarea și accesul la joc este posibil și din străinătate, în baza unui număr moldovenesc (deocamdată). Odată ce descarci aplicația și ești la etapa de înregistrare, introdu numărul de telefon moldovenesc, dar NU îl confirma prin SMS. Îl vei confirma imediat ce vei fi în Moldova, pentru a-ți putea ridica premiile.

CUM MĂ CONECTEZ LA JOC?
Jocul se desfășoară zilnic, exact la ora 20.30. Vei primi o notificare la 20.25 și alta la 20.30 pentru reamintire. Accesează aplicația la 20.30 și la ecran va apărea butonul “Participă” în mod automat. Odată ce apare, apasă butonul și așteaptă începutul ediției alături de ceilalți participanți. 

CUM CÂȘTIG EDIȚIA DE JOC?
Fiecare ediție de joc constă din 12 întrebări cu dificultate crescândă, cu 3 variante de răspuns (QZ Moldova își rezerva dreptul sa schimbe cantitatea de întrebări, in dependentă de tipul quizului). Este necesar sa selectezi doar un singur răspuns corect în timp de 10 secunde. Câștigător se consideră cel ce a răspuns corect la toate cele 12 întrebări. La final, toți câștigătorii primesc câte o extra viață ca premiu, fie împart premiul RCS în mod egal.

CUM SE CALCULEAZĂ SCORUL LA FINAL DE EDIȚIE?

Fiecare jucător acumulează un anumit scor în timpul ediției de joc. Acest scor se calculează în funcție de: viteza de răspuns, de corectitudinea răspunsului selectat, precum și de utilizarea (sau nu) a extra vieții pe parcursul ediției.

CUM FAC UPDATE LA APLICAȚIE?
Este foarte important ca aplicația să fie actualizată conform ultimei versiuni din App Store și Google Play. În caz contrar, QZ Moldova nu își asumă responsabilitatea pentru funcționarea incorectă a aplicației. Asigură-te că versiunea aplicației QZ este: 4.2.4 Android și 3.1.1 IOS. Dacă versiunea nu coincide, este necesar să accesezi magazinul de aplicații Google Play/App Store, sa cauți QZ Moldova în lista de aplicații, și să tastezi butonul “Actualizare”. Dacă aplicația a fost actualizată automat, în loc de butonul “Actualizare” va indica butonul “Deschide”.

PREMII

CE ESTE ABREVIATURA RCS?

Abreviatura RCS se referă la Racoons, care este moneda electronică a jocului QZ Moldova. Dacă în joc se anunță premiul RCS, înseamnă că acumulând acest premiu îl puteți solicita spre extragere în contul Paynet. Odată ajunși în contul Paynet, moneda electronică RCS se echivalează cu valuta națională a Moldovei, în raport de 1:1. Astfel, 1 RCS acumulat= 1 Leu Moldovenesc.

CE ESTE EXTRAVIAȚA?

Extraviața este un premiu care oferă posibilitatea unui participant să continue jocul, chiar dacă a ales un răspuns greșit. Într-o ediție de joc, participantul poate folosi o singură extraviață.

CUM POT FACE ROST DE EXTRAVIAȚĂ?

  • Poți primi o extraviață în edițiile speciale în care premiul jocului presupune “extravieți”.
  • Poți procura extravieți chiar din contul tău, în caz că dispui de RCS suficienți în balanța contului.
  • Poți invita prietenii tăi să se înregistreze în joc. În procesul de înregistrare, prietenii pot introduce codul tău de referință (care în găsești în setările tale). Odată ce ei îl introduc și își confirmă contul prin SMS, tu primești o extraviață gratuită.

CUM CÂȘTIG PREMIILE RCS?

Premiile RCS (RaCoonS) sunt anunțate din timp. Aderă la ediția cu premii RCS, și răspunde corect la întrebările din joc. La final, premiul se împarte în mod egal între toți jucătorii care au câștigat ediția. 1 RCS=1 MDL.

CUM EXTRAG PREMIILE ACUMULATE?

Premiile acumulate pot fi extrase prin contul Paynet, care obligatoriu trebuie să coincidă cu contul QZ (același număr de telefon). Poți solicita extragerea odată ce acumulezi minim 100 RCS în balanța QZ. Jucătorii care Nu au confirmat contul său prin SMS la etapa de înregistrare, trebuie neapărat să-l confirme înainte de solicitarea de extragere a premiilor. La extragere prin Paynet, 1 RCS se transformă în 1 MDL.

CÂND ARE LOC PROCESAREA TRANSFERULUI DE CĂTRE ECHIPA QZ?

Transferurile RCS vor fi procesate în tranșe, începând de la cele solicitate anterior, calendaristic. Graficul tranzacțiilor vor fi anunțate pe rețelele de socializare, precum și specificațiile tranșelor către care s-au procesat. De regulă, transferurile RCS au loc o dată la 2 luni calendaristice. Lista spre transfer include: utilizatorii care joacă activ (minim 1 dată în 2 luni) în timpul acestor 2 luni calendaristice, și dețin cont Paynet activ. 

CARE E STATUTUL SOLICITĂRII MELE DE EXTRAGERE?

Odată ce ai solicitat extragerea RCS către contul Paynet, tranzacția este în statut de așteptare. Selectează secțiunea “Retrage” de pe interfața aplicației, și fă swipe spre stânga pentru a vizualiza istoricul și statutul tranzacțiilor tale. Imediat ce solicitarea ta se procesează, statutul se va schimba din “În așteptare” în “Prelucrat”, iar suma solicitată se va afișa în balanța contului Paynet. Odată ce soliciți o anumită sumă de RCS din QZ, rata de schimb în Paynet este 1:1 (1 RCS= 1 MDL)

CE FAC DACĂ CONTUL QZ NU COINCIDE CU CONTUL PAYNET?

Un cont QZ poate solicita extragerea premiilor doar pe un cont Paynet cu același număr de telefon. În caz că un cont QZ a fost anterior asociat cu un cont Paynet diferit, utilizatorul trebuie să-și creeze un cont Paynet nou, care să coincidă cu contul QZ. Doar după această procedură, utilizatorul îți poate solicita premiile RCS spre extragere.

CÂND SE MODIFICĂ PREMIUL?

QZ Moldova este înainte de toate un joc pentru dezvoltarea și testarea cunoștințelor generale. Indiferent de premiul pus în joc, încurajăm utilizarea aplicației preponderent pentru divertisment, cunoștințe, și spirit de competiție. Valoarea premiilor se oferă în limita posibilităților și în funcție de resursele disponibile QZ Moldova.

ERORI

NU MĂ POT ÎNREGISTRA ÎN APLICAȚIE

Aplicația va afișa un mesaj de eroare lângă câmpul completat greșit. Asigură-te că ai accesat ecranul de înregistrare (NU cel de logare în cont), iar datele personale au fost introduse în format corect (numărul de telefon conține 8 cifre (fără 0 după +373), iar parola conține minim 6 caractere).

NU MĂ POT LOGA CU CONTUL EXISTENT

Aplicația va afișa un mesaj de eroare lângă câmpul completat greșit. Asigură-te că ai accesat ecranul de logare, iar telefonul și parola au fost introduse corect (numărul de telefon conține 8 cifre (fără 0 după +373), iar parola conține minim 6 caractere). Dacă tot nu îți reușește logarea, accesează secțiunea ”Ai uitat parola?” și resetează-ți parola prin SMS.

NU PRIMESC SMS DE CONFIRMARE A CONTULUI SAU DE RESETARE A PAROLEI

Încearcă să soliciți parola din nou. Dacă SMS-ul oricum nu vine, încearcă să repeți procedura ziua următoare.

NU APARE BUTONUL ”PARTICIPĂ”

Asigură-te că accesezi jocul la ora 20:30, iar conexiunea la internet este una stabilă. Poți încerca să treci de la Wi-Fi la Date Mobile sau invers, iar dacă butonul oricum nu apare, încearcă să închizi aplicația și să o redeschizi.

VIDEO-UL NU ESTE REDAT SAU AFIȘEAZĂ EROARE

Asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației. Uneori, video-ul nu este redat din cauza unei întreruperi scurte de la conexiune. În așa caz, nu ieși din joc, pentru că Quiz-ul oricum va avea loc.

AM SELECTAT RĂSPUNS CORECT, DAR A INDICAT RĂSPUNS GREȘIT

Echipa lucrează la această problemă, sperăm în curând să o rezolvăm. Pentru a diminua apariția acesteia, încearcă să nu alegi/modifici răspunsul la întrebare în ultima secundă.

AM FOST ELIMINAT DIN JOC

Lucrăm la această problemă, sperăm să diminuăm apariția acesteia în actualizările următoare.

AM CÂȘTIGAT, DAR PREMIUL NU A FOST ADĂUGAT ÎN CONT

Scrie-ne un email la support@qz.md iar echipa va verifica problema și îți va oferi asistența necesară.

ALTELE

UNDE POT MODIFICA SETĂRILE PROFILULUI?

Apasă pe butonul setări din partea dreapta a ecranului și modifică orice detaliu al profilului.

CUM DONEZ EXTRAVIEȚI?

Periodic, QZ lansează o ediție specială: Donează 5 extravieți! Ca să le poți dărui cuiva, este necesar să joci anume în această ediție. În caz că ești câștigătorul celor 5 extra vieți din jocul respectiv, ne poți transmite pe rețelele de socializare numărul de la care și către care vrei să transmiți cele 5 extra vieți câștigate în ediția respectivă. Viețile câștigate în alte zile, nu pot fi transferate.

ERORI ÎN FORMULAREA CONȚINUTULUI 

QZ Moldova depune tot efortul pentru a livra conținut veridic. Cu toate acestea, nu ducem răspundere de veridicitatea conținutului sursă. Sursele de informare sunt oficiale, dar și ele pot fi diferite, ținând cont de limbile în care sunt căutate întrebările. În caz că ai careva sugestii referitor la formularea întrebărilor, apreciem interesul tău de a face aplicația mai bună și te rugăm să lași feedback-ul în linkul support@qz.md. Te asigurăm că va fi luat în calcul.

Pagină actualizată la data: 24.03.2022